Üdvözöljük a

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban az Enterprise Europe Network segítségével

honlapján!

-

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban az Enterprise Europe Network segítségével

Szerző: Kőrösi Vanda | 2018. június 25.

A Faludi G márkát Faludi Gabriella ékszer és üvegművész hozta létre 2011-ben. A debreceni vállalkozó egyedi ékszerkollekcióit rendkívüli színekkel és formákkal ötvözött  innovatív technikákkal hozza létre. Hogy kollekcióit a nemzetközi közönség számára is bemutathassa, Faludi Gabriella az Enterprise Europe Network hálózat debreceni irodájához fordult ahol segítséget kapott lehetséges külföldi partnerek és megjelenési lehetőségek felkutatásához, szervezéséhez. A cégre szabott tanácsadás eredményeként alkotásai felkeltették a legfontosabb divatcégek, tervezők és kiskereskedők figyelmét is. Faludy G sikertörténete nemzetközi elismerést is hozott, 2018-ban megnyerte az Enterprise Europe Network „Ready to Grow” pályázatát, mely újabb lendületet adhat a márkának.

A sikertörténetről szóló kisfilm itt tekinthető meg (kattintson a képre):