Geszti Péter vallja: Tartsuk meg, ami jó, és változtassunk azon, amin kell…

2019.11.21 | Hírek

Mit ír ki Józsi bácsi csupa nagybetűvel a cipőboltjára, ha azt tapasztalja, hogy az utcában megjelent a magát legolcsóbbnak hirdető konkurencia? BEJÁRAT – ezzel a régi viccel vezette fel Geszti Péter a kkv-s marketingről szóló rendhagyó előadását, országos roadshow-ja debreceni állomásán.

A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara fontosnak tartja a kkv-k marketing-kommunikációs ismereteinek fejlesztését, ezért vállalkozásélénkítési tevékenysége részeként támogatta a GESZTI PÉTER SPECIAL VÁLLALKOZÓI NAP debreceni rendezvényét. A Kölcsey Központban november 21-én a BNB Hungary Kft-vel közösen megrendezett, szép számú érdeklődőt vonzó eseményen a kommunikációs szakma sztárja egyebek mellett a következő kérdések közös megválaszolására próbálta rávezetni a közönségét: „Döcög az üzlet? Elakadtál? A szomszéd biznisze zöldebb? Mehetne jobban is? Ha nem működik, vagy többre vágysz, miért ne váltanál?”

Az ismert „megmondóember” általános jó tanácsként azt fogalmazta meg, hogy a cégünk gyakorlatából tartsuk meg, ami jó, és változtassunk azon, amin kell! Konkrétumként pedig valós esettanulmányokon mutatta be azt, hogy szerinte mikor, mit érdemes „finomhangolni”, vagy éppen kidobni, és az alapoktól újratervezni. Geszti a saját vállalkozói tapasztalatára visszautalva azt tanácsolta népes hallgatóságának, hogy soha ne higgyék, hogy már mindent tudnak, vegyék fel a ritmust és legyenek aktív részesei az üzleti versenynek. Mint mondta, az ilyen fórumok azért hasznosak, mert ráirányítják a kihívásokra a kis- és középvállalkozók figyelmét, akik így módot kapnak arra, hogy ne a saját kudarcaik árán, hanem mások hibáiból okulva próbáljanak talpon maradni és fejlődni.

Geszti Péter rendhagyó előadásait kerekasztal-beszélgetés, egyfajta kkv-labor követte, melyen a HR, a digitalizáció és a banki finanszírozás területéről érkezett szakemberek, valamint a Kamara képviseletében Dr. Skultéti Éva főtitkár vett részt. A nap zárásaként a legkitartóbbaknak módjuk volt arra is, hogy személyesen is tovább mélyítsék az üzleti kapcsolataikat, illetve választ kapjanak a szakértőktől a speciálisan őket érdeklő kérdéseikre.

Fotók: BNB

Share This