Elektronikus ügyintézés 

A Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara elkötelezett az elektronikus ügyintézés terén, a törvényi előírásokon túlmenően 2020. január 1-jétől több ügykörhöz kapcsolódóan biztosítja a vállalkozások részére a papírmentes, elektronikus ügyintézés, valamint a kényelmes és biztonságos, online bankkártyás fizetés lehetőségét.

Az online bankkártyás fizetés az OTP SimplePay rendszerén keresztül valósul meg, a sikeres tranzakcióról a rendszer automatikus válaszüzenetet küld az Ön által megadott e-mail címre. A kamarai hozzájárulás kamarai regisztrációs rendszerbe történő lekönyvelését követően a rendszer igazolást küld az Ön által megadott e-mail címre a kamarai hozzájárulás kiegyenlítéséről. A hozzájárulás összege az igazolás alapján költségként elszámolható, külön számla nem készül a befizetésről.

Kérjük, az alábbi ikonok közül válassza ki az intézni kívánt ügyet.

  

2022.január

X